wtorek, 1 lutego 2011

Mojo

Prawdziwe imię i nazwisko : Mojo
Powiązania z grupami : Mojovision
Pierwsze pojawienie się : "Furor poetica"
Obecny status : żyje

Wygląd :
(...) duży żółty stwór na jakimś rodzaju mechanicznego wózka, z którego za jego plecami unosił się mechaniczny ogon przypominająca taki jak ma skorpion. Stwór łącznie z wózkiem mierzył ponad dwa metry, był opasły, obrzydliwy i chyba całkowicie szalony. (...)


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Zdolności - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mojo posiadał zwiększoną siłę i jest zaskakująco szybki, zważywszy jego tuszę. Potrafił emitować promienie energii wstrząsowej oraz kontrolować umysły innych. Mógł zwiększać swą moc dzięki psychicznej energii generowanej przez osoby oglądające telewizję. Porusza się na dziwnej platformie przypominającą nieco skorpiona.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Konteksty - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

["Fuour Poetica"] Mojo zmusił Excalibura i Freaks do walki na śmierć i życie z setkami swoich podwładnych, którą nagrywał i puszczał w swojej telewizji. Następnie uwięził mutantów i prawdopodobnie wyprał mózgi Freaks. Kiedy Excalibur uwolnił się i chciał uciec napotkał się na niego w sali gdzie miało być urządzenie teleportujące. Urządzenia nie było, ale za to była tam Spiral. Excalibur pokonał ich, lecz Mojo zdołał uciec po prostu znikając w tajemniczy sposób.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Galeria - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -